Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletene trgovine HERBAS Jasmina Avbar s.p. so sestavljeni na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

S spletno trgovino HERBAS Jasmina Avbar s.p. (v nadaljevanju »trgovina« ali »HERBAS«) upravlja podjetje HERBAS bio, dizajn in splet Jasmina Avbar s.p. ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem HERBAS obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, ki ga, zaradi varnosti, preko prispele e-pošte uporabnik potrdi. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev v ponudbi na spletnem mestu, je dostopen v razumljivem roku, razen v izjemnih primerih),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene so jasne in nedvoumne, razvidno je ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, pogoje za odstop in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba HERBAS Jasmina Avbar s.p. ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Maloprodajne cene (MPC). MPC so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik, ni pa to nujno.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju 
  • Plačilo po predračunu

Pošiljko dostavi GLS ali GoldEkspres ali pa druga dostavna služba. Ob prevzemu pošiljke mora stranka dostavljalcu / poštarju plačati naročeno blago in poštnino. Če je stranka izvršila plačilo po predračunu, potem dostavljalcu/poštarju ne plača ničesar.

Cene

Cene izdelkov spletne trgovine HERBAS so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV.

Podjetje:
Herbas Jasmina Avbar s.p.
Ljubljanska cesta 26
8000 Novo mesto
ID za DDV: SI22827986
Matična številka: 3963691000

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Akcijske ponudbe v spletni trgovini HERBAS (kot popusti, darilni paketi, darila ipd.) so jasno izpostavljene. Vsaka izmed ugodnosti se upošteva pri končnem znesku nakupa. Popusti se ne seštevajo.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu, da je naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. V primeru napake v računalnikih ponudnika (napaka v evidenci zaloge), lahko ponudnik naročilo ali del naročila zavrne tudi v primeru da artikla ni na zalogi ali ga ne more dobaviti v dogovorjenem roku. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga obvesti po elektronski pošti. Po potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošlje.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

– o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Garancija in stvarne napake

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Pravico do uveljavljanja garancije urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, glede stvarnih napak pa za potrošnike veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, za ne potrošnike pa določila Obligacijskega zakonika.

Poštnina in dostava

Dostava pošiljk se izvaja preko CityExpres ali preko Pošte Slovenije ali preko DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem dostava izvedena bolj učinkovito.

Cene dostave:

  • Cena pošiljke znaša 4,95 EUR (pri plačilu po povzetju je doplačilo 1,5€, torej s plačilom po povzetju znaša poštnina 5,16€)
  • Za nakup nad 47 EUR je dostava brezplačna, saj stroške poštnine prevzame HERBAS Jasmina Avbar s.p.
  • Doplačilo za plačila po povzetju znaša 1,5€.

Ob prevzemu pošiljke mora stranka dostavljalcu / poštarju plačati naročeno blago in poštnino. Če je stranka izvršila plačilo po predračunu, potem dostavljalcu/poštarju ne plača ničesar.

Cene veljajo za dostavo pošiljk v Sloveniji, za dostavo v ostale države, nam pošljite povpraševanje na in**@he****.si

Ponudnik ne odgovarja za naročila, za katera je bil naveden nepravilen oz. napačen naslov za dostavo s strani kupca v času naročila. Pred potrdilom naročila pazljivo preverite svoje podatke in naslov za dostavo blaga.

Piškotki

Varovanje podatkov

Osebnim podatkom naših uporabnikov oz. obiskovalcev posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve dosežene, saj se zavedamo občutljivosti tega področja.

Nova zakonodaja

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Rok za implementacijo sprememb je 15. junij 2013.

Kaj sploh so?

Piškotek je majhna datoteka sestavljena iz zaporedja črk in številk, ki se naloži na računalnik obiskovalca, ko ta prvič vstopi na določeno spletno stran. Spletni strani omogoča, da obiskovalca ob vsaki vrnitvi prepozna, s čimer pripomore k boljšemu delovanju strani in izkušnji uporabnika. Tipičen primer je denimo nakupovalna košarica. Brez piškotka bi se spraznila vsakič, ko bi spletno stran zapustili. Piškotki niso virusi, se ne reproducirajo in načeloma niso škodljivi.

Zasebnost in piškotki

Je pa moč z njimi analizirati pomet na spletni strani, izvajati napredne oglaševalske tehnike in slediti določenemu uporabniku preko različnih spletnih strani in ustvariti njegov profil, iz katerega so lahko razvidne intimne podrobnosti njegovega življenja. V praksi to prepogosto poteka prikrito, zato v tem smislu piškotki pomenijo poseg v zasebnost. Prav zato nova zakonodaja uporabo piškotkov omejuje. Jih ne prepoveduje, pač pa zaostruje pravila uporabe. Ključno je, da morajo biti uporabniki spletnih strani s piškotki seznanjeni in da jim mora biti ponujena izbira, ali želijo, da spletna stran na tak način spremlja njihove aktivnosti na spletu.

Zakaj so potrebni?

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije eposlovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Piškotke uporablja večina spletnih strani, so priročno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je tako več, kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika – saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh.

Nujno potrebni piškotki

Seznam vseh piškotkov, ki se lahko, ni pa nujno, pojavijo na spletnih straneh. Ti piškotki so avtomatično dovoljeni, ker spletne strani brez njih ne delujejo. Ključni so za navigacijo po spletnih straneh in zagotavljajo, da osnovni procesi spletne strani delujejo.

PIŠKOTEKŽIVLJENSKA DOBAČEMU SLUŽI
PHP SESSION *, ASP SESSION *, itdDokler ste na spletni strani. Ob izhodu, oziroma odjavi s spletne strani, se zbriše.Sejni piškotek spremlja vašo dejavnost na spletni strani. Zagotavlja, da si spletna stran zapomni kaj ste vnašali, oziroma katere podstrani ste obiskali. Brez tega piškotka bi vas vsaka podstran obravnavala kot novega obiskovalca. Ta piškotek ne zbira osebnih podatkov, vas ne identificira, niti ni povezan z drugimi infomacijami, ki se hranijo o vas.
EU_OPTIN365 dniTa piškotek beleži, katere piškotke ste omogočili. Ne zbira vaših osebnih podatkov, vas ne identificira, niti ni povezan z drugimi infomacijami, ki se hranijo o vas.

Piškotki za analitiko

V želji po izboljšanju spletnih vsebin in storitev so lahko v uporabi orodja za spremljanje brskalnih navad posameznikov med obiskom internetnih strani, denimo Google Analytics. Taki piškotki sicer zbirajo anonimne podatke, ki gredo v analizo skupaj s podatki drugih obiskovalcev in služijo ugotavljanju kako se spletna strana uporablja.

SKUPINAPIŠKOTKIŽIVLJENKSA DOBAČEMU SLUŽI
Google Analytics_ga,
__utma,
__utmb,
__utmc,
__utmv,
__utmz
Različno, razen če se ga ročno izbriše.Google Analytics je storitev za spletno analizo, ki jo ponuja Google, Inc. (‘Google’). Zbira podatke o uporabi spletne strani, vključno z IP naslovom. Lahko jih shrani na Googlovih strežnikih. Združeni s podatki drugih uporabnikov služijo analizi kako pogosto ljudje obiščejo spletno stran, kako so do nje prišli (preko oglasnih ali referenčnih povezav drugih spletnih strani) in katere podstrani so najbolj obiskane. Podatki se ne identificirajo in ne povezujejo z drugimi informacijami, ki se hranijo o vas.

Piškotki družabnih medijev

Ti piškotki dovoljujejo povezavo z družabnimi mediji, prijavo na spletno stran s Facebookom in omogočajo objavljanje svojih aktivnostmi na spletni strani na Facebooku, Twitterju in LinkedIna javnost seznanjate s svojimi aktivnostmi na spletu.

SKUPINAPIŠKOTKIŽIVLJENKSA DOBAČEMU SLUŽI
Facebookdatr, lsd, reg_ext_ref,
reg_fb_gate, reg_fb_ref, wb,
act, _e_3qqF_0, wd
Različno, razen če se ga ročno izbriše.Lahko se zgodi, da so na spletni strani v uporabi Facebookovi vtičniki ali pa katera od Facebookovih funkcij, denimo gumb za všečkanje. V tem primeru Facebook vsakemu obiskovalcu spletne strani nastavi piškotke. Hkrati s tem bo Facebook, če je obiskovalec prijavljen v njegov račun, obisk spletne strani zaznal.
Twittertwll, t1, original_refer,
_twitter_sess, guest_id , k, pid
Različno, razen če se ga ročno izbriše.Ti piškotki so v uporabi, kadar je na spletni strani Twitterjeva vsebina.
LinkedInX-LI-DDC, X-LI-IDC,
NSC_MC_WT_FU_IUUQ
Različno, razen če se ga ročno izbriše.Te piškotke nastavi LinkedIn-ov “share” gumbek. Zbirajo podatke o spletnih straneh, ki jih je obiskal LinkedIn-ov uporabnik.

Youtube piškotki

Ti piškotki dovoljujejo uporabo podatkov povezanih z uporabnikovim brskanjem po Youtube.

SKUPINAPIŠKOTKIŽIVLJENKSA DOBAČEMU SLUŽI
YoutubeSID, LOGIN_INFO, use_hotbox,
PREF, SSID, HSID,
watched_video_id_list, __utma,
__utmz, demographics, VISITOR_INFO1_LIVE
Različno, razen če se ga ročno izbriše.Google nastavi več piškotkov na katerokoli stran, ki vključuje YouTube video. Ti lahko Googlu posredujejo podatke o vaši uporabi spletne strani, ki se, vključno denimo z vašim IP naslovom, shranijo na strežniku. Vas pa ti piškotki ne identificirajo osebno, če niste prijavljeni v Google. V nasprotnem jih poveže z vašim računom.

Marketinški piškotki

Ti piškotki omogočajo ugotavljanje ali je uporabnik videl oglasno sporočilo in kdaj ga je nazadnje videl.

SKUPINAPIŠKOTKIŽIVLJENKSA DOBAČEMU SLUŽI
Doubleclick – Google adsidRazlično, razen če se ga ročno izbriše.DoubleClick oznake merijo učinkovitost spletnih marketinških kampanj in uporabnikom tretjih strani ponujajo oglasna sporočila na podlagi, skozi zgodovino brskanja po internetu, zaznanega okusa. Te informacije se ne uporabljajo v povezavi z osebnimi podatki drugih googlovih storitev, dokler uporabnik v to ne privoli.

Smernice uporabe piškotkov

Piškotke uporabljamo, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo na naši spletni strani. Brez uporabe piškotkov nekatere funkcionalnosti na naši strani ne bi delovale:

  • Spletna analitika Anonimno spremljanje obiska in gibanja obiskovalcev po spletni strani.
  • Napredne funkcije spletne strani Spletna stran uporablja piškotke za prepoznavo obiskovalcev, prikaz personalizirane ponudbe, objavo na socialnih omrežjih, omogočamo partnersko omrežje itd.
  • Tehnično potrebni piškotki Nujno potrebni piškotki za delovanje spletne strani ( vodenje vaše seje, nakupovalne košarice ).

Kako onemogočim oz. odstranim piškotke?

Vsak tip spletnega brskalnika ponuja načine kako omejiti in izbrisati piškotke. Za več informacij, kako urejati piškotke, spodaj obiščite primereno povezavo:

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik zagotavlja registriranim uporabnikom varovanje osebnih podatkov, ki jih posredujejo ob registraciji, skladno z zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi posredovani osebni podatki registriranih uporabnikov so namenjeni izključno uporabi v spletni trgovini ter administraciji storitev, te podatke pa bo ponudnik uporabljal ali razkril le za namene, zaradi katerih jih je z vašim privoljenjem zbiral oziroma na zahtevo uradnih organov Republike Slovenije. Spletna trgovina lahko zbira določene podatke o vašem obisku, kot so ime ponudnika internetnih storitev in IP naslov (internet protokol), prek katerega dostopate do interneta, datum in ura, ko dostopate do mesta, strani, ki jih obiščete na mestu, in internetni naslov spletnega mesta, neposredno s katerega ste prišli na naše mesto.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in za ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Ponudnik lahko vaše podatke razkrije samo, če jo to zakonsko ali sodno določeno.

S sprejemom teh splošnih pogojev in uporabo storitve uporabniki ali registrirani uporabniki soglašajo, da ponudnik ne more zagotoviti varnosti ali zasebnosti informacij, ki se prenašajo preko interneta ali elektronske pošte, ter da ponudnika ne bodo smatrali za kakorkoli odgovornega v povezavi z uporabo vseh tovrstnih informacij s strani tretjih oseb. Obstaja možnost, da drugi registriran uporabniki ali uporabniki storitve, vključno z neregistriranimi uporabniki, pošljejo, navežejo ali predajo storitvi oziroma drugim uporabnikom napadalno ali obsceno gradivo in da bodo uporabniki takšnemu gradivu izpostavljeni. Prav tako je možno, da lahko drugi zlorabijo osebne podatke uporabnikov preko uporabe storitve ter da jih lahko uporabijo za vznemirjanje ali ogrožanje. S sprejemom splošnih pogojev se uporabniki ali registrirani uporabniki strinjajo, da ponudnik ni odgovoren za ravnanje tretjih oseb z informacijami, ki jim jih pošiljajo sami. Uporabniki in registrirani uporabniki, ki ne soglašajo s takšno stopnjo zagotavljanja varnosti ali zasebnosti informacij ne morejo uporabljati storitev HERBAS.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Uporabniki in registrirani uporabniki imajo kadarkoli pravico zahtevati od ponudnika storitev, da njegove osebne podatke izbriše iz zbirk osebnih podatkov ponudnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Hranjenje pogodbe

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Izvod računa prejme stranka, drugi izvod se deponira v računovodstvu podjetja HERBAS Jasmina Avbar s.p. Račun je prav tako dostopen v elektronski obliki aplikacije, ki jo uporablja podjetje HERBAS Jasmina Avbar s.p.

Odveza odgovornosti

HERBAS se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, ustreznost artiklov za določene znamke in modele glede na klasifikacijo, predstavljeno na strani, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Spletne novičke

Z oddajo naročila v spletni trgovini, se stranka avtomatsko prijavi v spletne e-novičke. Od njih se lahko odjavi v urejevalniku spletnih novičk, katerih povezava se nahaja na dnu vsakih spletnih novičk.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Oddaja pritožbe se izvede na e-poštni naslov in**@he****.si in je zaupna.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Herbas Jasmina Avbar s.p. izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava, razen če z objavljenih splošnih pogojev in/ali sklenjenih pogodb s potrošniki ne izhaja drugače.

Herbas Jasmina Avbar s.p. kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi: http://ec.europa.eu/odr.

Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.

Dodatne določbe

Pogoji poslovanja se lahko spremenijo brez obvestila.